لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

چرا به موبایل آباد اعتماد کنیم؟

انجام خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن

انجام خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن

در این مجموعه برای دستگاههای تعمیری ۴۸ ساعت کاری زمان جهت مرتفع نمودن مشکل تعیین شده است و در صورتی که به دلیل در دسترس نبودن قظعه مورد نیاز زمان تعمیرات بیش از ۴۸ ساعت یا بیش از ۲ روز باشد دستگاه جایگزین تحویل مشتری خواهد شد .

تعمیرات استاندارد

تعمیرات استاندارد با تجهیزات به روز

با توجه به حساسیت مجموعه نسبت به خدمات استاندارد و با کیفیت در مراکز خدمات موبایل اباد از ابزار الات و دستگاهها با بالاترین رده کیفیتی استفاده میشود .

استفاده از قطعات اصلی

استفاده از قطعات اصلی

تمامی قطعات استفاده شده در مراکز خدمات موبایل اباد از واحد مرکزی ارسال و به صورت صد در صد اصلی و اوریجینال می باشند.

انجام خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن

ضمانت خدمات

کلیه قطعات تعویض و یا تعمیر شده توسط مجموعه موبایل آباد تا سی روز و در صورت عدم مغایرت با ضوابط مجموعه شامل ضمانت بوده و متقاضیان میتوانند در صورت بازگشت ایراد قبلی با شماره ۴۳۴۱۲ (بخش پشتیبانی) تماس حاصل نموده تا بتوانند از ضمانت خدمات خود استفاده نمایند.

انجام خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن

مطلع نمودن متقاضی از چگونگی روند کار

هنگام ثبت درخواست یکی از نمایندگان موبایل آباد یک کد رهگیری واحد بصورت خودکار صادر میشود که بصورت پیامکی به اطلاع متقاضی خواهد رسید. متقاضی میتواند با استفاده از این کد و مراجعه به وبسایت ، اپلیکیشن ، شماره ۴۳۴۱۲ و یا تماس مستقیم با نماینده از وضعیت دستگاه خود در روند تعمیرات آگاه شود.

انجام خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن

کنترل کیفیت نهایی

پس از قرار گرفتن دستگاه در صف تعمیرات و انجام فرایند تعمیر فرمی مشابه به فرم کنترل کیفیت ابتدایی (QC test) توسط کارشناس نمایندگی تکمیل میشود که طی این فرایند کلیه قسمتهای دستگاه مورد بررسی قرار میگیرد تا در صورت ایراد در بخش دیگری از دستگاه قبل از تحویل به متقاضی مشکل مرتفع شده و اتمام فرایند تعمیر ثبت شود (این فرایند ممکن است تا ۱۲ ساعت به طول انجامد).