لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

درباره ما

معرفی سبک کاری موبایل آباد

امروزه خدمات اینترنتی به عنوان روشی رایج، مطمئن و سریع شناخته شده است. استفاده از خدمات اینترنتی علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه، باعث سهولت در انجام امور مختلف شده و افراد امکان بررسی آگاهانه در ارائه خدمات در زمینه های گوناگون را دارند. راه اندازی بخش خدمات تعمیرات موبایل و تبلت به عنوان تحول اساسی در زمینه خدمات اینترنتی و پیشتاز سرویس دهی مطمئن و امن برای متقاضیان محترم می باشد. تعمیرات تخصصی آیفون و تعمیرات گوشی سامسونگ از جمله خدمات پرمخاطب ما در این زمینه می باشد.

تامین قطعات تعمیرات موبایل اباد

تاریخچه مجموعه

مجموعه موبایل آباد در سال 94، با بیش از 10 سال سابقه درخشان در حوزه خدمات و تعمیرات موبایل و با هدف سامان بخشیدن به بازار خدمات تلفن همراه، فعالیت خود را آغاز نمود و توانست فصل جدیدی از خدمات را در قالب موبایل آباد عرضه نماید.

دغدغه افراد از مشکلات ایجاد شده برای دستگاه تلفن همراه خود از یک سو و عدم اطمینان در استفاده از قطعات اصلی از سوی دیگر، مجموعه موبایل آباد را بر آن داشت تا ضمن ارائه خدماتی با کیفیت، خلاء موجود در زمینه خدمات و تعمیرات موبایل را به نحوی مطلوب پر کند.

مجموعه موبایل آباد تلاش کرده است با ایجاد تناسب میان خدمات و نیازهای مشتری، هم در زمینه کیفیت تعمیرات و قطعات و هم در زمینه حفظ اطلاعات مشتری و ارائه سرویس دریافت و ارسال برای تسریع و سهولت در خدمات خود گامی بلند در این زمینه بردارد.

آدرس

خیابان شریعتی ، بالاتر از خیابان دولت ، کوچه فیروزه ، پلاک 4
کد پستی : 1913996314